KÖNYVELÉS

Magánszemélyek, vállalkozók, non-profit szervezetek és cégek részére

Ügyviteli szolgáltatás, könyvelés


Szolgáltatásunk iránya

Újonnan alakult vállalkozás vagy már meglévő  esetén a különböző adó típusok, az egyes fizetési határidők, járulék fajták, valamint a bevallások között szakképzett könyvelő nélkül eligazodni manapság szinte lehetetlen.

Mi cégek, vállalkozások könyvelését, ügyviteli szolgáltatását vállaljuk magas precizitással. Bérszámfejtés, alapítás, végelszámolás, beszámolókészítés és minden egyéb, amely a működéshez elengedhetetlen. 

Az ügyviteli-könyvelési szogláltatási szerződés minden esetben havi szolgáltatásként, átalány díjas. Nincs beszámolókészítésnél többletköltség, vagy "plusz egy havi díj". Minden nálunk számfejtett munkavállaló részére ingyenesen vállaljuk a májusi SZJA-bevallások elkészítését. 

További részletek a SZOLGÁLTATÁSAINK  menüpont alatt

Könyvelésünk helyszíne 

Budapest és vonzáskörzete mentén várjuk új és meglévő ügyfeleinket. Irodánk Budapesten belül a XXIII. kerületben található, a Hősök tere közelében.

Induló vállalkozások


Legyen szó cégről, vagy egyéni vállalkozásról, minden esetben segítséget tudunk nyújtani, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően Önnek a legkedvezőbb adózási és cégformát válasszuk ki. 

Személyes ingyenes tanácsadás keretében a vállalkozási formák helyes megválasztásához szükséges összes kérdésre választ kap garantáltan. Így az optimális műküdéshez szükséges megfelelő tudás birtokába kerülhet.

Ha nem tudja mi a teendője, csak van egy jó ötlete és kidolgozott infrastruktúrája a vállalkozására vonatkozóan, keressen fel bennünket. Mi segítünk az elindulásban. Kattintson a KAPCSOLATOK-ra. 

Elégedetlen? Váltson.

Meglévő cég, vállalkozás könyvelésének átvétele

Elégedetlen esetleg meglévő könyvelésével? Mi is emberek vagyunk, súrlódások előfordulnak. Egy könyvelőváltásra rengeteg indok lehet és nem is feltétele, hogy egy negatív élmény befolyásolja ezt. Akárhogy is, egy ilyen bármikor előfordulhat. Természetesen egy ilyen "váltás" sem okoz különösebben nagy problémát, mint ahogy azt nagyon sokan túlmisztifikálják. Ügyfeleinktől sokszor visszahallottuk, hogy évekig halogatták a váltást, mert féltek a nehézségektől és felmerülő problémáktól és így utólag már megbánták, hogy nem léptek hamarabb.  

Két lehetőség van: vagy év közben történik meg a váltás, vagy egy üzleti év végén. Ne gondolja, hogy bonyolultabb év közben váltani. Gördülékenyen megoldható anélkül, hogy üzlete ne érezze meg ennek hátrányát. 

A könyvelőváltás folyamata:

  1. Mindenekelőtt fel kell meglévő szerződését bontani, természetesen a felmondási idővel kalkulálni kell, amennyiben ragaszkodik hozzá bármely fél. 
  2. Amennyiben ezeken túl vagyunk, előző könyvelője átadja Önnek a meglévő könyvelési anyagot és minden olyan szükséges iratokat, amelyekre szükség lesz (főkönyvi kimutatás, kartonok). Javasoljuk, hogy átadás-átvételi jegyzőkönyv mindenképp szülessen ezekről.
  3. Remélhetőleg az átvett anyag megfelel a törvényi előírásoknak, ebben az esetben nincs is több gond, megkezdődhet a közös együttműködés. Azonban ha a könyvelési anyag hibás, akár az előző könyvelővel fel vesszük a kapcsolatot és az Ön kérésére kijavítjuk ezeket.  
  4. Szükséges még elektronikus meghatalmazás a részünkre, amellyel a NAV és Helyi Önkormányzatok fele gördülékenyebben tudjuk a bevallásokat benyújtani és adó folyószámla ügyeit kezelni. Sőt ennek segítségével egy NAV ellenőrzés esetén, akár tudjuk Önt képviselni.

Miért ne válassz "olcsó" könyvelőt

Olcsó húsnak híg a leve?!

Az ár szempont?! Persze! 

Nincs olyan személy akit ne érintene érzékenyen az ár kérdése. Sajnos rengeteg negatív tapasztalattal rendelkezünk, amelyet szívesen megosztunk Önnel, hogy Ön már ne kövesse el ezeket.

RÉSZLETEKÉRT KATTINTSON IDE

Miért minket válassz?

DATVIK Szolgáltató Vállalkozás

Személyes, közvetlen kapcsolat

Családi vállalkozásunk személyreszabóttan, rugalmasan kezeli ügyfeleit. Ki ne szeretne naprakész híreket hallani cégéről, lletve segítséget kapni a havi kötelező teendőkhöz. 

Szakértő csapat

Vállalkozásunk kötelező felelősségbiztosítással és mérlegképes számviteli végzettséggel rendelkezik. Alkalmazottak nélkül, magas tudással várjuk új és meglévő ügyfeleink igényeinek teljesítését. Úgy gondoljuk, hogy előny manapság ha nem egy vagy több alkalmazott foglalkozik vállalkozásával. Hiszen alkalmazottak jönnek-mennek, túl vannak hajtva jellemzően a nagy könvyelő irodáknál, ami csökkentheti a produktivitást.

Kérdése van? Válaszolunk üzenetben 

Kérjük, adja meg adatait és a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Irodánk helyszíne

Budapest, Soroksár

DATVIK Szolgáltató Vállalkozás

1239 Budapest, Hősök tere

+36-30-504-5605

Juhász Viktor

juviktor9@hotmail.com

© 2017 DATVIK Szolgáltató Vállalkozás. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el